Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

torsdag den 2. december 2010

En ny form for animationsteater ...

Min teaterkuffert ...


Jeg sidder med min kuffert og laver teater for en eneste publikummer. Så enkelt er det, og alligevel: så kompliceret! At spille for en er en svært kunst, for ingen publikummer reagere ens. jeg har spillet forestillingen en del gange efterhånden, og fundet ud af at koncentrationen skal være større og mere intens end når jeg spiller forestilling for en hel børnehave. Det er dejligt arbejde, og dejligt at kunne bevæge folk helt tæt på.


I forestillingen kommer man rundt på en magisk rejse til steder man måske kender - eller steder man måske gerne vil tilbage til. Jeg bruger dufte og berøring som en vigtig del af forestillingen - og den aktive publikummer spiller hovedrollen.


Min teaterkuffert tager gerne på tour ud til folk der gerne vil se mere til denne utrolige teaterform, på en ny og anderledes måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar