Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

søndag den 3. april 2011

Med dukkerne i radioen

Mine dukker har været i radioen! Og jeg var med ... som det tynde øl.

I forbindelse med gallapremieren på Copenhagen Puppet Festival ville Københavns radio gerne have besøg af nogen dukker - og mine dukker er jo - som I ved - medieliderlige.

Vi dukkede på i DR byen og havde en forrygende eftermiddag med nogen ustyrlige dukker - gamle sure mænd og en lille drillepind alias Mester Jakel a la Armenien.


Selvom det meste skulle handle om dukkerne og hvad de kan, hvorfor de er fantastiske og hvorfor man kan blive bidt af en gal dukke, så endte det hele i et værre hurlumhej - for pludselig ville radioværten prøve at føre en dukke. Og tro mig: det er ikke lige til, men hun klarede det super flot, da hun endelig fandt ud af hvilke huller hænder skal ind i for munden kan bevæge sig og hvordan man styre dukken hånd.


Jeg selv have den gamle sure mand og den lille Mester Jakel på. De var ellevilde med radiomediet - især da de fandt ud af at de også fik taget billeder til DRs hjemmeside og facebook profil.



Derfra gik vi videre til gallepremiere - med masser af glimmersten og en fantastisk cykelkonvoj!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar