Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

fredag den 21. september 2012


Her er der en skøn dukke fra vores georgiske venner fra  GK House ... De er mester i at lave og føre marionetter ... se detaljerne med øjnene. De har dukker hvor øjnene kan blinke samtidig med at de kan se i alle retninger ... sikke et håndværk. Det er ganske enkelt utroligt.

De er enormt søde, og var vilde med vores forestilling - og vi med deres. Jeg kan så godt lide at være sammen med talentfulde mennesker jeg kan lære noget af. Deres smukkeste kommentar til vores forestilling var at rytmen i forestillingen var "som et hjertesalg" ... det gemmer jeg til en rainy day!

Nyd videoen ... den blev optaget ved en lille sær-forestilling kun for Kia og jeg. Det var helt fantastisk. Kia siger at da hun fik et kram af en af deres dukker, var det højdepunktet på turen. Nu er Kia i gang med at ville lære marionetter ...

Der kommer billeder og mere om Armenien senere ... jeg har travlt .... puha ... men skal nok nå det .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar