Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

søndag den 10. juli 2011

London - my love

Det er ikke nogen hemmelighed at jeg elsker London. Jeg er lige kommet hjem derfra, og har haft en vidunderlig tur, hvor jeg har fået set alt det teater ingen andre gider se sammen med mig.

- Hamlet, udendørs, 4 timer = svært at lokke nogen!
- Richard III, 4 timer plus = svært at lokke nogen!

Men jeg nød hvert et øjeblik at marathon forestillingerne. De kan sgu noget. Noget også lige en gang Harold Pinter og en gang Freidrich Schiller. Ærligt talt, valgte forestillinger, hvor der ikke var meget sjov og halløj. Må huske at købe billetter til Pricilla næste gang.

Desuden nåede jeg også Little Angel Theatre's dejlige dukkeforestilling "The Magicians Daugther".


De har lyttet til mine bønner og lavet en skøn lille forestilling med masser af magi og vidunderlige scene billeder - og det hele tog 45 minutter. Deres børneforestillinger kan ellers godt være lidt lange i spyttet. Little Angel har nogen utrolige dukkemagere og laver rigtig fine ting. Det er pænt og enkelt uden at være pussenusset!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar