Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

søndag den 21. oktober 2012

Min dumme svaghed ...

Jeg har en svaghed ... udover chokolade, dyre tasker og røde bøffer ... jeg kan ikke se et billeder der har noget med dukketeater at gøre, uden jeg må gemme de på min computer. Det er skrækkeligt, for hvad skal jeg bruge dem til? Jeg sidder og tænker: neeeej, det er et fint billede, det er en sjov historie, det må jeg gemme! Men efterhånden bugner min maskine med billeder hvor jeg ikke lige ved hvad jeg tænke,da jeg gemte dem. De er alle underskønne, men hvad min inspirationstanke var - det skal jeg ikke kunne sige. Så her er nogen af dem!


Jeg synes dette billede er fantastisk : sikke et fantasi scenarie!


Hygge omkring teatret - behøver jeg at sige mere?


Dette falder lidt uden for, da jeg godt kan huske hvad det var jeg ville med det ... kom og se Nøddeknækkeren, så vi du sikkert give mig ret!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar