Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

tirsdag den 23. november 2010

Hjælp - dukkerne trænger til hjælp!


Vi kører med stor succes vores elskede Puppet Cabaret - og det er pragtfuldat så mange dukker op og så mange vil spille gratis. Men men men ... vi er et fast - lille - team omkring cabareten, som sagtens kunne rumme flere krea-glade mennesker som vil lidt med dukker. Husk liiiige at erfaring bestemt ikke er en nødvendighed.

Jeg er hoppet ud i projektet med Sif ved min side. Hun er proff dukkefører og kender gud og hver mand. Ellers også kommer hun til det. Det er utroligt hvad hun har vist og lært mig på mindre end et år! Jeg skriver dette fordi jeg synes der bør være flere som oplever den glæde ved det umiddelbare dukketeater, som jeg har gjort. Det er ikke en forestilling, det er ikke en prøvesal, det er ikke noget særligt - men alligevel er det helt utroligt fantastisk!

Indimellem har vi workshops, som også blive bedre og bedre besøgt. Der er så meget at dele.

Kom selv og se på søndag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar