Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

lørdag den 13. november 2010

Udstilling

Fra på mandag og fjorten dage frem, bliver et MEGET lille udsnit af mine teaterdukker udstillet på Næstved bibliotek. Bare rolig der kommer meget meget mere når jeg sammen med Næstved Museum samler udstillingen"Teaterdukker" - som har fernisering den 5. februar 2011. Der bliver masser af halløj.

I denne måned er samarbejdet med biblioteket en mindre - ikke mindst lige så spændende deal. Der kommer et lille udsnit af mine Mester Jakel dukker - og hans ven Guinol fra Frankrig. Derudover udstiller jeg et smukt gammelt modelteater fra 1930 - og en af mine mane fortælle kufferter. Der bliver lidt af det hele - og en spændende teaser til den store udstilling på Næstved Museum.

Jeg loader billeder op ...

God weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar