Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

tirsdag den 8. november 2011

Snemanden

Der er noget nyt på tegnebrættet ... og det glæder jeg mig usigeligt til at komme igang med. Sammen med min dygtige og utrolig søde underviser på teaterskolen i Odsherred, Alesja Kovalova, er jeg så småt begyndt på et dukketeaterprojekt over H.C. Andersens Snemanden. Alt er på tegnebrættet og Alesja har lavet nogen rigtig fine ting.

Alesja er forestillingens primusmotor og hun regner med en forestilling for børn fra 5 år og op. Hun er uddannet dukkefører fra Skt. Petersborg - og har en 5 år lang uddannelse med dukker bag sig. Det kan man kun sige ja til - når man som jeg bare er en mand med dukker på hænderne, som kaster sig ud i de vildeste projekter. Nogen gang giver tingene mening.

Vi skriver mere når vi er klar med mere ... lige nu: nyd billederne og glæd jer.


Snemanden


Hunden


Et vindue med et lille juletræ i - der bliver tale om skyggeteater!


Huset og den primære scenografi.


Hovedrollen!

1 kommentar: