Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

lørdag den 24. marts 2012

Helt høj

Jeg er helt høj. Charlotte og jeg har vist vores lille etude. Med stor hjælp fra Gert og Katrine og
Lisa. De seks deltagere der fik oplevelsen gik ud med meget forskellige oplevelser og indtryk. Alt sammen så meget i tråd med de tanker vi har gjort os. De har lavet et vidunderligt refleksions arbejde på deres oplevelse og jeg glæder mig til at genlæse det.













Lige nu skal tingene bearbejdes og jeg skal vende tankerne et par gange. Det er jo en langstrakt undersøgelse vi har gang i og ved lige nu ikke hvor det hele ender. Med den personlige tilgang er spændende.

Nu skal vi forske endnu mere i hvad der sker når der sker intet. Og kan der nogensinde ske intet.

Tak for i dag. Det var en dejlig dag.


- Posted from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar