Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

søndag den 24. juni 2012

Udendørs dukketeater ...

I øjeblikket burde solen skinne fra en skyfri sommerhimmel - men sådan er den danske sommer bare ikke så pålidelig. Vi spiller selv "Jeppe på Bjerget" - so m I sikkert ved, og det foregår udendørs. Nu sidder jeg og kigger ud af vinduet - velvidende at vi skal på scenen om 4 timer - og det pisser ned. Der bliver håbet på et mirakel, kan I tro.

Samtidig tænker man jo på alle de kollegaer, der ligesom os er dumme nok til at se charmen i at producere udendørsteater. Charmen er der skam når det er alt andet end regnvejr, men der er dælme også masser af stress. Jeg tror at DMIs hjemmeside har set et gevaldigt opsving i disse dage - takket være mig!

Hamletscenen i Helsignør har bygget en lille dukketeaterscene for at spille udendørs - Hamlet, selvfølglig. Det er en dejlig ide og jeg er så glad for initiativet - og tænker på dem mens jeg tjekker DMI.

Scenen ser super hyggelig ud. Og det gør forestillingen også ...




Kryds lige finger for os teaterfolk med udendørs forestillinger ...


1 kommentar:

  1. Krydser og krydser men der sker ikke noget. Håber det har regnet af til august ;-)

    SvarSlet