Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

mandag den 19. december 2011

Begavet med dukketeatre igen

Op til jul sker de bare mirakler - og et af den har ringet til mig og foræret mig hele sin modelteatersamling - vi taler flere hundrede scenografi ark og figurerer. Et fuldstændigt færdigtbygget akropolisteater med lysudstyr med dæmpere og det hele.

Julen er bare hjerternes fest ... jeg skal nok byde ind med teaterforestillinger og underholdning for alle dem jeg kender - sådan en gave skal nemlig gives videre.

Der kommer masser af fotos senere - lige nu skal jeg pakke ud og have tjek på hvad der er - for der er meget ... som i rigtig meget. Kunne bare ikke vente med at fortælle nogen om det.

Hurra for modelteater og alle os der elsker dukketeatret. Vi finder sammen på kryds og tværs.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar