Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

fredag den 2. december 2011

To ting ...

Man har vel en grafiker gemt et sted i sin fortids uddannelsessynderegister - og meget tæt på sit hjerter. Nogen af mine totale yndlings grafiske værker har en spontanitet og let hed over sig - samtidig med de samler traditionen og et element fra fornyelsen. Jeg kender ikke Jakob Bue, men hans grafiske stil gør mig glad - og da jeg fandt dette:



- fik jeg helt lyst til at se forestillingen alene pga. grafikken. Det er så smukt og lækkert lavet. Det er sjovt og bryder mine tanker op i alverdens stemninger - og jeg kan næste se forestillingens stil for mig. Det er godt håndværk - og det skal man hylde og råbe hurra for.

Det var den ene ting - den anden er at I skal glæde jeg til senere i dag hvor jeg oploader billede af mit værelse på tosseanstalten i Odsherred. Håber ikke at jeg ender i slagter-værelset igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar