Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

lørdag den 17. december 2011

Pakkekalender

Den gang jeg var lille havde jeg feber det meste af december - jeg kunne ikke sove fra den 20 og frem til juleaften. Jeg har fået at vide at i flere år kunne man ikke fortælle mig at det var min fødselsdag før dagen før - for jeg ville blive fysisk syg af spænding.

Jeg har lidt af de samme symptomer stadigvæk. Derfor var det virkelig mandsmod og selvbeherskelse da jeg fik denne pakke i mandags ... inderst inden havde jeg jo baare lyst til at åbne den. Men jeg holdt min på dydens smalle sti - og nu - klokken få minutter over 12 skal jeg åbne min pakkekalender fra blog-land.


Inden i den anonyme kuvert lå en fin jule pakke ... frem med saks og af med bånd og papir. Nåede kort at læse kortet. Men har kigget lidt mere på det ... det er fra Charlotte Hyltoft.


Da spændingen endelig blev udløst var et en rigtig fin ide-bog. Den vil jeg helt sikkert kunne bruge i forbindelse med port folie arbejdet på dukke og animationsuddannelse i Odsherred.


Så her er der lige nogen detaljer - det er jo dejligt med specieltfremstillede ting. Så der ikke er nogen der løber med den - der stå jo mit navn på den!

Jo, hvis nogen skulle være i tvivl - så er det mine bedste ideer - og sandheden skal være at dem er der mange af!


Stor tak Charlotte for den fine gave - den er jeg glad for. Og til pakkekalender-administrator i bog-land. Julen varer længe ... og den er også hyggelig!

2 kommentarer:

  1. Hvilken lekker bok. Der blit det nok skriblet ned mange ideer etterhvert.

    SvarSlet