Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

torsdag den 15. december 2011

På forsiden

Næstved kommune har lavet en kulturstrategi - og jeg er en del af den! Sådan på min egen mærkelige måde, selvfølelig! Næstved kommune har nemlig kontaktet mig får at få lov til at bruge et billede af en af mine dukker som profilbillede til strategien.

Det betyder at mit billede af min dukke er på forsiden af den skrivelse der er udgivet i forbindelse med lanceringen af kulturstrategien og jeg har også fået en hel stak postkort tilsendt.

Dukken hænger over vores garderobe spejl på teatret og ønsker os pøj pøj når vi spiller deroppe. Dukken er en sjov blanding af en nar og Mester Jakel. Det er en marionette og den er ikke mere en 15 cm høj. Men den minder os da om at teater jo bare er en flok gøglere med et hus. Ligesom mig.


Ps. Der er postkort til uddeling, bare sig til. De skal nemlig i glas og ramme. Lige med det samme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar