Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

søndag den 8. april 2012

Mester Jakel - persongalleri

Det er dejligt at have tid til alt det man normalt ikke lige får gjort - selvom man bliver ved med at sige: Nu skal jeg have det gjort! Dette galleri er et super eksempel herpå. I laaaang tid har alle mine Mester Jakel dukke ligget i deres hyggelige lille kasse og ventet på at jeg fik taget mig sammen og taget nogle billeder af dem. Nu er det gjort og her er resultatet!


Mester Jakel

Rosalina

Pjerrot

Klovnen

Politimanden

Djævlen

Døden 



Jeg glæder mig til at spille med dem på gader og stræder - lige nu planlægger vi en åbningsforestilling på vores dejlige teater i Næstved en gang i næste sæson - og når sommeren så kommer, så skal jeg helt sikkert ud og møde verden med Mester Jakel på hånden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar