Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

lørdag den 24. september 2011

Dukker og mit slagtehus

Så er jeg her og er gået i gang. Dukke og animations uddannelsen er i gang. Og jeg håber ikke at mit værelse er et varsel: min seng står nemlig i et slagtehus med fliser på væggene. Meget underligt.



Vi har ikke rørt ved en dukke endnu. No, Danielsan! Puppet here - not here.

Vi har snakket en hel del om sceniske landskaber med Vibeke Wrede. Det er super spændende. Hvornår er det det ene og hvornår er det det andet. Hvad er etikken, poetikken og æstetikken? Hvornår arbejder vi i salen og hvor arbejder vi på scenen?

Hele aftenen gik med at udforske anekdoter hos hinanden. Det var rigtig sjovt. Og lærerigt.

I dag forsætter arbejdet med at finde et fælles sprog. Afsted. Op af sengen. Ud i verden. Op af lænestolen i slagterhuset.




- Posted from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar