Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

tirsdag den 25. januar 2011

Flere plakat ideer

Har sidder og kigget på stile og udtryk i forhold til plakaten til Mester Jakel teatret.

Jeg skal ærlig indrømme at jeg er ked at at jeg KUN kan lave en plakat. For der er så mange fede ideer. Her viser jeg lige nogle plakater fra Tivoli - som jeg synes har en helt utrolig fantastisk stil.


Tegnestilen er rigtig fedt - det er Thomas Winkler der far haft gang i penslen til fordel for Tivolihotellet.


Virkelig en sjov ide med et spillekort - noget alle kan forholde sig til.



Wiinblads tegninger er jo fulde af sjæl og udtryk. Tænker en Mester Jakel tegning a la det her ville være en fed vej at gå - selvom jeg jo også gerne ville have et billede af min flotte dukke på.



Grafisk stil tiltaler mig altid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar