Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

tirsdag den 22. februar 2011

Mange bolde i luften

Ih, hvor er det dejligt at have noget at lave. Og mere end det, fakkertalt.

I øjeblikket har jeg masser af bolde i luften. Og nyder det hele. Og det sjove er at der kommer mere og mere til - og jeg har svært ved at sige nej til noget af det.

Jeg er selvfølgelig i gang med mit elskede Mester Jakel projekt, som i øjeblikket er lidt på pause, da teatret bliver udstillet på Næstved Museum. Det har givet en god og velfortjent tænkepause. Jeg har fokuseret lidt på manus delen, og skal til for alvor at lave grafisk materiale. Det bliver fedt. Dukkerne kommer også lige så stille. Der skal nok komme billeder.

Derudover er jeg igen blevet inviteret på teaterfestival i Armenien. Og skal have produceret en lille forestilling i H.C. Andersens ånd. Mathias skal med i år, og han har lovet at stå for mange at dukkerne. Og så får vi hjælp af vores uvurdelige ven Karin Ø. Det ligger og ulmer lige nu, men skal nok blive flot, som altid når Mathias piller ved det.

Derudover bliver jeg nød til at nævne Copenhagen puppet festival - hvor jeg står for The Upstairs Puppet Cabaret. Det bliver grineren, jeg ved ikke om jeg selv skal optræde, men i hvert fald bliver jeg at finde på scenen i glimmerjakken mellem numrene.

Og så er festivalen fuld af workshops - som jeg selvfølgelig også skal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar