Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

fredag den 4. februar 2011

Så er det i morgen ...

Ih, hvor jeg glæder mig til i morgen ... der er der fenisering på udstillingen "Teaterdukker - håndholdt sjæl".

Det hele startede med en lille ide inde i mit hovede, og den har med tiden vokset sig stor og fin. Jeg havde i tankerne set en lille hyggelig udstilling med lidt dukker og sådan, men så kom der flere mennesker på, professionelle og super dygtige - og udstillingen voksede til noget jeg slet ikke havde forestillet mig. Det er jeg taknemmelig for. De har knoklet på museet! Og det er så flot! Det er blevet en rejse rundt i dukketeaterland. Og jeg er så glad for mennesker der vil bakke op om min lille ide - den er kommet ud af hovedet, op på podierne og ind i lyset!

Der er fernisering i morgen kl 14-15 ... eftersigende er der chips og vin!
Jeg kan kun opfordre til at komme og se udstillingen!

Ses venner

Morten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar