Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

lørdag den 22. oktober 2011

Dagen der blev bedre

Ih hvor er jeg glad for at være igang med dukkeuddannelsen. Jeg laver det jeg bedst kan lide og er sammen med mennesker der har det på samme måde.

Skyggeteatret forsatte i dag. Og forestilligen vi arbejdede med blev bedre og bedre. Vores forestilling blev dejlig absurd og en visning af de processer og arbejdsformer vi har afprøvet.




Vores historie endte med et dyrekramium med rød lys i øjnene. Og processen var skøn og vi kom langt og vidt omkring.




Også vores studie kammerater fik lavet gode ting. Og vi fik alle ryddet op i vores ideer. Og nogen fandt ud af at forestillingen tit slutter før man selv tror den slutter. Det har Dy Plambeck lært mig for længe siden.



Arbejdet bag skærmen er tit simpel selvom man som publikummer ikke forstår hvordan magien opstår.

Dagen blev bedre. Vi blev bedre. Og jeg blev bedre. Det er da uddannelse som det skal være.

- Posted from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar