Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

fredag den 21. oktober 2011

Teaterskole for dukker

Der er så dejligt deroppe i nordvestsjælland. Og selvom skoven mister dens blande og himlen ikke er forårs høj og blå - så glæder jeg mig alligevel til at skulle op på Scenekunstens Udviklingscenter. Dukke og Animationsuddannelsen er godt i gang og nu skal vi se at få pillet ved nogen dukker - der er vel derfor vi er der.


MIn gode veninde Ida Tjalve skal være underviser i skyggeteater - og da jeg har kigget lidt med over skuldrene når hun tidligere har undervist i skygger - så kan jeg roligt sige at jeg glæder mig. Der plejer at være smæk på drengen, so man siger!

Desuden er skyggeteatret kommet for at blive - i hvert fald lidt endnu, da jeg jo sammen med Sif Hymøller arrangere skyggeteater workshop i forbindelse med vores næste Puppet Cabaret. Der må I endelige love at komme og se arbejdet - for der er visning kl 16 med efterfølgende leg med skyggerne!

Kom frisk, ud af døren og op mod Odsherred ...

1 kommentar: