Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

tirsdag den 4. oktober 2011

Stephen Mottram i Silkeborg

Snart bliver det her mig:


Jeg har for længst tilmeldt mig Silkeborg dukketeater festivals workshop. Denne gang er det Stephen Mottram der skal undervise. Sandt at sige, så aner jeg ikke hvem manden er. Workshoppen hedder "Bevægelsens logik" - og det ville da være rart lig at få det pudset af ... og i den virkelige kropslige verden!

Stephen Mottram skal være en af verdens dygtigste marionet dukkespillere. Og jeg glæder mig til at bide mig fast og få så meget ud af workshoppen som overhovedet muligt.


Jeg glæder mig desuden til nogen dejlige dage i Silkeborg med teater, venner og højt humør.

1 kommentar:

  1. Han er teknisk rigtig dygtig, så du skal glæde dig. Var dog ikke så vild med hans Seas of Organillo, hvor der var lidt for meget blær og for lidt handling, hvis det stod til mig...

    SvarSlet