Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

tirsdag den 14. februar 2012

Dortes dukke

Så har jeg været på Dukke og Animationsuddannelsen - og denne gang har det virkelig fyldt mig med gode oplevelser. Jeg er ved at fordøje den inspirerende undervisning fra Nicolas Gousseff, hvor vi arbejdede med små hvide dukker. Her er et billede som Dorte P fra holdet har taget af hendes arbejdsdukke. Jeg synes det er så flot at I skal se det!


Arbejdet tog udgangspunkt i kroppen og det dukken gør ved os. Vi har arbejdet med at vores dukke vendte sig om og afviste os - og det var virkelig en sjov oplevelse. Det er jo mig der styrer min dukkes bevægelser - men alligevel kunne man til sidst ikke lade være med at blive lidt trist når dukke blev ved med at afvise. En underlig følelse, som også blev nogen for meget.

Jeg har selv taget en del billeder fra weekenden - og låner måske lidt flere fra mine medstuderende - men lige nu skal jeg gøre klar til at Charlotte G kommer og taler om vores kunstneriske udviklingsvirksomhed - som skal forløbe fra nu af og ind til juni. Det er en stor opgave og der er allerede mange følelser på spil, kan jeg mærke.

Tak til Dorte P for billedet - håbet der er ok at det ligger her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar