Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

onsdag den 22. februar 2012

Jeg har fået ny dukke!

Nogen gange bliver man bare så glad at man bliver helt rask af det. Jeg har gået med ondt i halsen, feber agtige svedture og masser af snot i hovedet. Men men men jeg kunne bare ikke tage fri fra job - da jeg skulle starte med nye elever og det er bare en ussel start at ligge sig syg - og det kan forfølge en resten af tiden. Så jeg proppede mig med panodil og suttede strefen til jeg var blå i hovedet.

Men Mathias synes det vat så synd for mig at han havde købt en lille gave til mig - og jeg bliver jo helt rask af dukker ... så jeg fik denne lille fætter.



Han er rigtig sød - og især alt hans manglende hår elsker jeg! Det er super sød at han har måde den omvendte vej. 


Dukken er fra 50'erne og helt bedårende. Den er malet med et skævt glimt i øjet, så han kigger ldit til en side. Dukken med brillerne i baggrunden - det er mig!

1 kommentar:

  1. Tillykke med din nye dukke og god bedring. Han er nu meget sød ham Mathias.

    SvarSlet