Man skal ikke lade sig slå ud af kendsgerninger! Det er dukkerne det bedste eksempel på!

onsdag den 15. februar 2012

Jeg - en dusk!


Hvad er det - tænker du nok - og når svaret kommer bliver du overrasket! Det er nemlig MIG! Som en del af opgaverne på dukke og animationsuddannelsen skulle vi arbejde med objekter og på en eller anden måde søge ind i dem, for at finde det i deres bevægelse som var specielt for objektet ... nogen der sagde 70'erne?

Alt i alt ver det en sjov måde at arbejde på. Og jeg er og bliver en rød cheerleader dusk!


Som alle cheerleader duske er jeg enormt slatten i mine bevægelser og har masser af liv i underlivet - på den roterende måde. Det var meget komisk har jeg fået at vide.
Da vi så skulle lade være med at smile med blot tale almindeligt om almindelige ting, med med objektets bevægelsesmønster, blev det næsten skræmmende realistisk som i et eller andet sindsygt parallelunivers.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar